Segons ens informen els nostres lectors, per diverses causes, RENFE no ha estat prou preparada per al pont de Reis, i nombrosos usuaris s’han quedat «tirats» a les estacions de Benicarló/Peñíscola i Vinaròs.
El Talgo per a Barcelona de les 18.30, ha aparegut a la web com a «suprimit» però finalment ha aparegut (19.46) amb 78 minuts de retràs. Podeu vore a la foto que anava ‘a tope’.
Altres trens cancel·lats o en retràs:





























