Inici COMARQUES Genial actuació del grup Teatrèmol de l’aula municipal de teatre de Vinaròs

Genial actuació del grup Teatrèmol de l’aula municipal de teatre de Vinaròs

323

Redacció / Fotos: Julián Zaragozà
Amb l’estrena d’ «OZ 3.0» s’enceten les mostres de final de curs de l’aula municipal de teatre de Vinaròs. Aquest cap de setmana els ha tocat el torn als joves del grup Teatrèmol. Amb «OZ 3.0» han volgut adaptar el clàssic de sempre «El Mag d’Oz» però actualitzant-lo als nostres dies. Una Dorothy youtuber, una espantaocells que només sap fer balls tendència, un lleó hater de les xarxes i un home de llanda que només pensa en fer músculs han segut els que han viatjat cap a la ciutat d’Oz en busca de la gran Maga. Han passat per diferents aventures amb una vetllada de boxa inclosa. Una vegada han arribat s’han trobat amb una maga que en realitat era una xiqueta a la que li feia temor sortir al carrer i s’escudava darrera d’una pantalla d’ordinador. Tot l’elenc ha realitzat un treball extraordinari durant tot el curs que s’ha vist reflexat dalt de l’escenari. El públic assistent ha aplaudit i ha rigut en les tres funcions que han realitzat durant el cap de setmana.
Vos convidem a les properes dates d’estrena amb els grups d’adults:
LES MIL I UNA amb «DEMÀ!» els dies 5, 6 i 7 de juny.
FIGURANTS amb «PUNT PER PUNT» els dies 12, 13 i 14 de juny.
La venda d’entrades es realitzarà la mateixa setmana de l’estrena a l’auditori.

No us perdeu reportatge sencer a la revista 7dies actualitat de Vinaròs