Inici VINARÒS Vinaròs suspén les activitats municipals i a la via pública per l’alerta...

Vinaròs suspén les activitats municipals i a la via pública per l’alerta roja

347

L’Ajuntament de Vinaròs ha informat aquest dimecres de la suspensió de tota l’activitat docent, cultural i esportiva que es desenvolupe en dependències municipals amb motiu de l’alerta roja decretada pel Centre de Coordinació d’Emergències.

La mesura entrarà en vigor a les 17.00 hores de l’1 d’octubre i es mantindrà fins a les 15.00 hores del 2 d’octubre. Durant aquest període també quedarà suspesa qualsevol activitat prevista a la via pública.

El consistori ha comunicat la decisió a través de les seues xarxes socials i ha demanat a la ciutadania que extreme les precaucions davant les condicions meteorològiques adverses associades a l’alerta.

La suspensió afecta, per tant, les activitats programades en instal·lacions municipals de caràcter docent, cultural o esportiu, així com les activitats que tinguen lloc a l’espai públic durant el període establit.

L’Ajuntament recorda la importància de seguir les indicacions de les autoritats d’emergències i mantindre’s atents a les actualitzacions oficials mentre es mantinga activa l’alerta roja.