Aquest dimecres 7dies hem estat per la plaça de sant Antoni -l’Amera- on hem pogut comprovar que el nou escenari i el seu voltant està pràcticament acabat per a rebre diferents actuacions culturals i festives, on també hi haurà més cabuda per al públic assistent.
Fotos: Julián Zaragozà.

































