Nova ordenació diaconal a l’Arxiprestal
El diumenge 17 de maig, Dia de la Solemnitat de l’ascensió del Senyor va ser molt especial per a Vinaròs: a la vesprada les campanes al vol anunciaven a la població que a l’església Arxiprestal de l’Assumpció teníem un esdeveniment que feia molts d’anys que no es vivia a la ciutat, com va ser l’ordenació diaconal d’en Sebastià Isael Pla Martorell de mans del bisbe de la diòcesi de Tortosa, Sergi Gordo.
Sense cap dubte, tot un esdeveniment religiós, en una església ben plena de fidels i ampla representació dels rectors dels diferents arxiprestats del bisbat, així com del seminari. Pla, una vegada feta l’ordenació diaconal es va dirigir als presents mostrant-los el seu agraïment sobretot a la seua família, i va demanar a tots que a partir d’aquest moment preguessen per ell també. L’acte litúrgic va acabar amb l’himne a la Mare de Déu de la Misericòrdia patrona de Vinaròs.










































