Durant el matí del diumenge es va donar la sortida a les diferents proves de 3.260m, 1.160m, 500m i 100m
El Club Natació Vinaròs ha celebrar diumenge la 27a Travessia al Fortí amb la participació de 237 nedadors d’arreu de l’Estat. Cal destacar que la prova reina dels 3.260m era puntuable per al Circuit d’Aigües Obertes de la Diputació de Castelló i per al de la Federació Valenciana de Natació, aconseguint la participació de diversos clubs d’Espanya.
La primera prova en disputar-se va ser la més llarga amb sortida des de la platja del Clot fins a Fora del Forat. Els nedadors van travessar bona part del litoral vinarossenc en unes condicions òptimes per a la competició, gràcies a una mar calmada i sense gaires corrents. Per la seua banda, desenes de persones es van apropar fins a la platja i els espigons per animar als participants.
Pel que fa als resultats, el guanyador absolut va ser Gerard Labernia del Club Natació Vinaròs, mentre que en la categoria femenina la campiona va ser Rosa Martínez del Club Castalia Castelló.
La Travessia del Fortí va continuar al llarg del matí amb les proves dels 1.160m, des de l’extrem sud de la platja fins al Fora Forat, els 500m que suposava donar la volta a l’espigó des del carrer les Ànimes fins a la meta i els 100m per als més petits.











































