L’Ajuntament de Peníscola va realitzar dissabte passat la rebuda oficial al Servigroup Peníscola pel seu títol de campió de la Segona Federació Futsal i per l’ascens a Primera, en una temporada en la qual els peniscolans també van aconseguir les semifinals de la Copa del Rei.
L’acte va tenir lloc en el saló de plens del consistori i la recepció va ser a càrrec de la corporació municipal, encapçalada per l’alcalde de la ciutat, Andrés Martínez. Per part del club, van assistir a la recepció jugadors, cos tècnic i membres de la directiva.
Andrés Martínez va tenir paraules d’elogi per a l’equip per portar el nom de la ciutat per tot el territori espanyol, com en la Final a Quatre d’Antequera de la Copa del Rei, esdeveniment televisat en directe per a tot el país. Martínez també va tenir un record per a Juan Vizcarro, president del club fins a la seva defunció sobtada al gener de 2022. Per part seva, Manuel Sierra, president del Peníscola, i Elías Beltrán, capità del primer equip, van agrair el suport de l’Ajuntament, sense el qual no s’hagués pogut aconseguir l’objectiu de tornar a Primera.
Més reconeixements
El conjunt peniscolà també va tenir recepció oficial aquesta setmana per part d’Hotels Servigroup, la cadena hotelera patrocinadora de l’equip aquesta temporada. L’acte es va celebrar a l’Hotel *Servigroup Papa Lluna de la ciutat per part dels dirigents de l’empresa i de l’establiment.
Aquests reconeixements se sumen als realitzats anteriorment per part del Vila-real *CF en l’Estadi de la Ceràmica i pel Fustes *Sorlí *CB Benicarló en el Pavelló Municipal.