La licitació per a la regeneració de la Plaça Primer de Maig a Vinaròs, cofinançada amb fons del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) 2021-2027 en el marc del Desenvolupament Urbà Sostenible, ha quedat deserta per segona vegada.
Després que quedara deserta una primera convocatòria en la qual només es va presentar una empresa que va incórrer en una baixa temerària no justificada, en aquesta segona convocatòria es va invitar a participar quatre empreses especialitzades en obres urbanes, però cap d’elles va presentar oferta per a executar els treballs. Davant aquesta situació, s’ha acordat proposar a l’òrgan de contractació declarar deserta la licitació, la qual cosa implica que el projecte no podrà adjudicar-se en aquesta convocatòria.
La regeneració de la Plaça Primer de Maig és un projecte inclòs en els Plans d’Actuació Integrats d’Entitats Locals, destinat a millorar i modernitzar un dels espais emblemàtics de la ciutat, però la seua execució haurà d’esperar fins que es reobrisca el procés de licitació o es busquen noves alternatives per a la seua adjudicació.


































