
Dissabte 7 de març es va celebrar una nova edició de Hit Artem al Hit Pub. En aquest esdeveniment multicultural, d’entrada gratuïta i on es junta música, gastronomia, fotografia, artesania, il·lustració…

Enguany va haver-hi noves incorporacions i altres van repetir, van participar diversos artistes locals: José Conceptes, La Pepa Maca, Elia Berkana, Janavi, Julieta Sol Bengoa, Darío Peinado i actuacions amb DJs: Bul SuperBul, Juan Jaques, etc.

No va faltar les propostes gastronòmiques de Rafel «Lo Cristalero» i Geladeria Milano, amb tradicionals tapes de fideuà i pop amb allioli, i originals postres.
No us perdeu reportatge sencer al proper 7dies actualitat de Vinaròs
Notícies relacionades:
















































