El divendres 3 de març va tenir lloc en la capella del Mucbe la inauguració de la V exposició de les maquetes realitzades pels escolars de la ciutat. La falla El Grill va fer lliurament dels premis corresponents, que els xiquets guanyadors van rebre amb molta il·lusió. L’exposició romandrà oberta fins al 19 de març
Fotos: Jesús Maestro










































