Inici BENICARLÓ Els 50 anys de les Falles de Benicarló comencen amb un concert-espectacle...

Els 50 anys de les Falles de Benicarló comencen amb un concert-espectacle amb 200 músics

169

El concert s’estrena aquest dissabte 15 d’octubre i combinarà percussió, música, veus i focs artificials. L’entrada serà gratuïta

El proper mes de març, les Falles de Benicarló commemoraran el seu 50 aniversari i la ciutat ho començarà a celebrar aquest dissabte 15 d’octubre amb un concert-espectacle en el qual participaran quasi 40 bateries de l’Slap! Drum Orquestra, 100 músics de l’Associació Musical Ciutat de Benicarló i un cor amb més de 60 veus. L’espectacle tindrà lloc a les 21 hores al pati del col·legi Eduardo Martínez Ródenas i l’entrada serà gratuïta.

El regidor de Cultura, Pedro Manchón, ha destacat la col·laboració establerta entre l’Ajuntament de Benicarló i la Junta Local Fallera i ha afirmat que dissenyar un acte com aquest suposa «sumar tres grans formacions musicals per un projecte comú de gran volum que enalteix la tradició fallera a la nostra ciutat».

La peça consistirà en un concert dividit en vuit passatges, cadascun d’ells dedicat a algun dels aspectes més característics de les falles, com la mascletà, l’Ofrena, les falleres o la Cremà. Els compositors dels diferents passatges han estat els músics benicarlandos Dani Tejedor, Pablo Anglés, Josvi Arnau i Juanjo Villaroya. Tejedor, a més de dirigir l’orquestra de bateries, també ha estat l’impulsor del gran espectacle, mentre que Arnau i Anglés dirigiran el cor de veus i la banda de música, respectivament.

L’espectacle també compta amb la participació de Pirotècnia Tomàs, que acompanyarà la interpretació musical de la peça amb focs d’artifici.

Article anteriorL’Òrgan Gestor de Platges de Benicarló fa un bon balanç de la temporada d’estiu
Article següentSanitat contracta la licitació del projecte i la direcció de l’obra per a les noves consultes externes de l’Hospital Comarcal de Vinaròs