Julián Zaragozà
Benicarló en Falles: visita de la presidenta de la Diputació de Castelló Marta Barrachina. Davant de l’ajuntament de la ciutat se li ha donat la benvinguda, per part de l’alcalde Juanma Cerdà, corporació municipal, falleres majors de la ciutat, i respectives corts d’Honor. Des d’allí, s’ha format una cercavila, amb les diferents comissions falleres, fins al centre Geriàtric, on s’ha fet la cremà de la Falla.





















































