Inici VINARÒS Jornada de Memòria Musical Conxita Badia & Carlos Santos, “dues veus de...

Jornada de Memòria Musical Conxita Badia & Carlos Santos, “dues veus de l’avantguarda musical”

89

L’acte es farà Auditori Carles Santos de la Fundació Caixa Vinaròs amb accés lliure fins a completar l’aforament

El proper dimarts 27 d’octubre se celebrarà a l’Auditori Carles Santos de la Fundació Caixa de Vinaròs, una jornada cultural musical dedicada a unir dos figures excepcionals de la música catalana del segle XX: Conxita Badia i Carles Santos, tradició i avantguarda, units per valorar i estimar el seu llegat i la seva memòria musical.

La jornada està emmarcat dintre dels actes amb motiu de  l’Any Commemoratiu Conxita Badia, per a donar a conèixer per tot el món i, ara per Vinaròs, la figura d’una de les sopranos més destacades del segle XX, especialitzada en el lied, la cançó culta i popular catalana, espanyola i sud-americana. Va ser la gran musa i intèrpret de les obres d’Enric Granados i Frederic Mompou; uns autors que el mateix Carles Santos, d’una manera molt més avantguardista, va continuar reinterpretant al llarg de la seva exitosa carrera musical. Són dos figures que s’entrellacen en la extraordinària transmissió de l’avantguarda musical.

L’acte s’iniciarà a les 18:45h amb entrada lliure i gratuïta per a tots els públics, limitat a l’aforament disponible i es tancaran les portes un cop iniciat.

Per últim, destacar que l’organització va a càrrec de la Fundació Caixa Vinaròs i de l’Associació Ilercavonia, amb la col·laboració de l’Associació Memòria i Veus Conxita Badia i amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, en el marc de l’Any Conxita Badia.